VAŽNA OBAVIJEST!

TRENING KOD KUĆE!

MAR 2020
19
TRENING KOD KUĆE!

Samo vam volja treba :)


U manje od 30 minuta do fit tijela i top raspoloženja! 


Izjava koja u sekundi pritegne tvoju pozornost, probudi radoznalost i naravno, postavi logično pitanje … 


“Je li tako nešto uopće moguće?”


Na iznenađenje mnogih, sa 100 % sigurnošću ti mogu reći da je moguće. 


I ne samo to …


Za oblikovanje čvrstog i fit tijela ne trebaš odlazak u fitness, kupovanje pomagala, niti prostor opremljen svom mogućom opremom, koju možeš pronaći na internetu. Ako znaš najučinkovitije vježbe kod kuće s vlastitom težinom i izvodiš ih pravilno, onda je za potpunu preobrazbu potrebno manje od trideset minuta dnevno i samo malo prostora.


Trening cijelog tijela s vlastitom težinom!



YOUTUBE :


8 vježbi za oblikovanje cijelog tijela u udobnosti vašeg doma!



Prvi u nizu serijala video klipova kućnih treninga koje možete raditi bilo gdje i za kratko vrijeme uraditi dobar i izazovan trening koji sagorijeva masne naslage.


Total Body Strength Workout with Cardio (20min.)



Vježbanje ne mora nužno značiti da morate provoditi puno vremena u teretani. Trening možete odraditi i kod kuće


Pozitivne strane treniranja kod kuće - (link) :


– jeftino je (ne treba vam novac za članarinu, ne treba vam benzin, ni auto, čak ni nove najkice za trening – jer možete vježbati u čarapama)


– uštedjet će vam vrijeme (nema vožnje, nema gužve u prometu, možete ga odraditi kada vam najviše odgovara)


– ne treba vam apsolutno ništa za trening (osim boce vode i dobre volje)


Ako se odlučite za treniranje kod kuće uvijek možete koristiti neke jeftine i lako dostupne rekvizite kao što su pilates lopte, girje, elastične trake, set utega… No, nije ni to nužno, postoji doslovno milijun bodyweight vježbi za svaki pojedini mišić. Jedna od boljih knjiga s kojim sam se susrela je knjiga od prof. Marina Bašića “Do mišića bez utega”. Knjiga je zaista odlična i praktična, u njoj imate slikovni prikaz za svaku pojedinu vježbu, a one su posložene po mišićnim skupinama.


Ne postoji mišić koji ne možemo uključiti sami s težinom vlastitog tijela, pa čak i kada postanemo malo napredniji vježbači zato što postoje načini kako možete otežati baš svaku vježbu.


Mijenjajući intenzitet, tempo izvođenja ili odrađujući težu varijaciju neke vježbe, možete konstantno napredovati u udobnosti svog doma.


Svaka vježba može postati teža.


Umjesto običnih sklekova, odaberite sklekove s nogama na povišenju, smanjite tempo i odradite ih sporije.


Možete smanjiti pauze, povećati broj ponavljanja, ubaciti nove vježbe, načina za napredak ima jako puno.





  BLOG
TRENING KOD KUĆE!

Samo vam volja treba :)


U manje od 30 minuta do fit tijela i top raspoloženja! 


Izjava koja u sekundi pritegne tvoju pozornost, probudi radoznalost i naravno, postavi logično pitanje … 


“Je li tako nešto uopće moguće?”


Na iznenađenje mnogih, sa 100 % sigurnošću ti mogu reći da je moguće. 


I ne samo to …


Za oblikovanje čvrstog i fit tijela ne trebaš odlazak u fitness, kupovanje pomagala, niti prostor opremljen svom mogućom opremom, koju možeš pronaći na internetu. Ako znaš najučinkovitije vježbe kod kuće s vlastitom težinom i izvodiš ih pravilno, onda je za potpunu preobrazbu potrebno manje od trideset minuta dnevno i samo malo prostora.


Trening cijelog tijela s vlastitom težinom!



YOUTUBE :


8 vježbi za oblikovanje cijelog tijela u udobnosti vašeg doma!



Prvi u nizu serijala video klipova kućnih treninga koje možete raditi bilo gdje i za kratko vrijeme uraditi dobar i izazovan trening koji sagorijeva masne naslage.


Total Body Strength Workout with Cardio (20min.)



Vježbanje ne mora nužno značiti da morate provoditi puno vremena u teretani. Trening možete odraditi i kod kuće


Pozitivne strane treniranja kod kuće - (link) :


– jeftino je (ne treba vam novac za članarinu, ne treba vam benzin, ni auto, čak ni nove najkice za trening – jer možete vježbati u čarapama)


– uštedjet će vam vrijeme (nema vožnje, nema gužve u prometu, možete ga odraditi kada vam najviše odgovara)


– ne treba vam apsolutno ništa za trening (osim boce vode i dobre volje)


Ako se odlučite za treniranje kod kuće uvijek možete koristiti neke jeftine i lako dostupne rekvizite kao što su pilates lopte, girje, elastične trake, set utega… No, nije ni to nužno, postoji doslovno milijun bodyweight vježbi za svaki pojedini mišić. Jedna od boljih knjiga s kojim sam se susrela je knjiga od prof. Marina Bašića “Do mišića bez utega”. Knjiga je zaista odlična i praktična, u njoj imate slikovni prikaz za svaku pojedinu vježbu, a one su posložene po mišićnim skupinama.


Ne postoji mišić koji ne možemo uključiti sami s težinom vlastitog tijela, pa čak i kada postanemo malo napredniji vježbači zato što postoje načini kako možete otežati baš svaku vježbu.


Mijenjajući intenzitet, tempo izvođenja ili odrađujući težu varijaciju neke vježbe, možete konstantno napredovati u udobnosti svog doma.


Svaka vježba može postati teža.


Umjesto običnih sklekova, odaberite sklekove s nogama na povišenju, smanjite tempo i odradite ih sporije.


Možete smanjiti pauze, povećati broj ponavljanja, ubaciti nove vježbe, načina za napredak ima jako puno.





  BLOG